sunnuntai 5. syyskuuta 2010

                        Herra suothan


Herra suothan että avoin sydämin edessäsi kuuntelen
kuinka voisin auttaa kanssa matkaajaa, kohti sinun ristiä,
että oikein voisin tuoda sanomaa, rakkaudesta Jumalan
kertoa et joku häntä rakastaa avosylin odottaa.


Herra suothan valosi loistaa minussa  pimeyteen maailman
että moni kaipauksen saisi sinusta   etsisi sun kasvoja,
sanomaa mä tahdon viedä eteenpäin  kertoa sun armostas
sanomaa mä tahdon viedä eteenpäin esiin tuoda Jeesustain.


Vaikka täällä, murheen laaksos kulkisin kyyneleitten polut nään
silloinkaan en yksin tietäin jatkaisi  kätesi on kädessäin,
silloinkin mä sinuun laitan toivoni herra oothan kanssani mun
suojaat ohjaat kohden kotisatamaa mua täällä matkallain.


Sanomaa mä tahdon viedä eteenpäin kertoa sun armostas
sanomaa mä tahdon viedä eteenpäin esiin tuoda Jeesustain

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti