sunnuntai 5. syyskuuta 2010

                  Lapsuuden muisto




Lapsuuden kotiin palailen taas monen vuoden jälkehen
portille ensin seisahdan jonka lähteissäin kerran suljin.
Rinteessä mäen kotini tuo vuosien saatossa harmaantunut
ikkunat katsoo portille päin tyhjyyttä heijastaen.


Täältä mä läksin kerran vain maailmaan suureen kulkemaan
sanat äidin matkassain turvaa Jumalaan.
Maailma kun kohtelee kaltoin mietit mitä teet muista silloin
Jeesus on sinun turvana.


Äitini kanssa istuttiin kahden porras puulla niin monet laulut
laulettiin ne kertoivat armosta herran.
Kuullut olen on kaupunki tuolla yllä pilvien vedet on kuin
kristalli ja yllä on rauha herran.


Maailmalla kulkeissain laulut usein nuo mielessäin herra
olet auttajain paras turva matkallain.
Kuulit äidin rukoukset hellät pyynnöt huokaukset nyt mä olen
matkalla taivaan kotihin.


Lapsuuden kotiin palailen taas monen vuoden jälkehen
portille ensin seisahdan jonka lähteissäin kerran suljin.
Autio piha ei liikettä näy leivo vain laulaa mua tervehtäin
muistot rakkaat vastaani saan ne mielen valloittaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti