sunnuntai 5. syyskuuta 2010

                  Pane leiliisi kyyneleeni



Täältä alhaalta ääneni tahdon herra puoleesi kohottaa
sinne joukkoon engel kuoroon sulle kiitosta laulamaan.
Sinä kannoit raskaan taakan myöskin minun syntien,
että veresi kautta löytää voisin minäkin pelastuksen.


Herra olet mun elämäni turvani kun mä heikko oon
kun uupunen voimat ei riitä niin tiedän lähellä oot
Täältä nostan katseeni ylös apu tulee herralta
sinä askele askeleelta kuljet täällä mun matkallain.


Isä kaiken lohdutuksen laupeuden oot jumala,
kuinka paljon tarvitsenkaan niitä täällä matkallain.
Panet leiliisi kyyneleeni tunnet tuskani omakses,
et katsele toimettomana vaan lohdutat rakastain.


Panet leiliisi kyyneleeni sinä lasket ne tarkalleen,
ja murheeni suruni muuttaa tahdot iloksi kiitokseen.
Sinun sylisi Jeesus on avoin sinne aina käydä saan,
nuo kätesi hellät suojaa mua täällä matkallain,


Armos rakkautesi rauha suo täällä lohduttaa,
mun käteeni Jeesus tartu ja kotiin taluta.
Herra olet mun elämäni turvani kun mä heikko oon
kun uupunen voimat ei riitä niin tiedän lähellä oot

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti